News:

No significant change

Main Menu

Ny LOMAC-film

Started by Clark, January 16, 2003, 17:29:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Clark

En ny film på en MiG-29 som lågsniffar plus lite screenshots:

www.lo-mac.com

eller

http://www.vfa105.com/LOW_MiG29a.zip

/C

EDIT: MiG-29 ska det förstås va, tack KeyCat!
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

KeyCat

Tack Clark!

Gillar speciellt denna :D



/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Clark

Ja, den är fin. Och speciellt i rörelse!

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

KeyCat

#3
Japp, den snyggaste low-level flygning jag sett i en simulator till dags datum. Den virtuella 3D cockpiten är grym tillika pilotens huvudrörelser när  han flyger. Detta ökar mina förväntningarna på LOMAC och det verkar som om jag inte kommer att bli besviken men "time will tell" ;)

Kunde inte få ovanstående länk till videon att fungera, typo? Här är en som funkar...

ftp://ftp.ubisoft.com/games/lomac/media/Low_MiG-29A.zip

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Clark

#4
FM behöver du nog inte oroa dig för med tanke på hur överlägsen den var i Flanker 2.

AI och kampanjen är däremot mera intressant, dock litar jag på Mr Wagner efter hans bedrifter med F-15 och F/A-18.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

granQ

vet inte om det är automatiskt eller som dom styr huvudet med någon ir tracker eller något men gillade verkligen hur han kollade lite mer på vänster sida. Känns mer realistiskt och shit vad snyggt det är.. hör hur min plånbok gråter..
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Obizzz

när F/A 18 kom ut var det inte många som fick ut vettiga framerates från det men annars är det väl egentligen inget större fel på det kanske lite tråkigt med icke dynamisk kampanj men Lomac har väl någon semidynamisk historia och det duger nog åt mig bara det inte är likadant hela tiden.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Assassin

Bara ni inte överger Falcon 4 så... :)

Fast måste säga att jag själv är sugen på att prova på Lo-Mac, men utan dynamisk kampanj (vilket det inte verkar bli någon) håller det nog inte i längden. :
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)