News:

No significant change

Main Menu

Flaps

Started by Mr Jim, March 12, 2002, 14:47:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

loke

QuoteOrginally posted by ctrl

            Hur gÃ¥r det för IL2, har nÃ¥got gjorts Ã¥r pauserna när folk loggar in/respawnar? Inte för att jag har nÃ¥gon brÃ¥dska, det lär nog inte finnas tid till annat än Falcon föränns tidigast till sommaren :)

Blev inte mycket kvar av bilden med max 75x75. Min avatar är en bild tagen nu i helgen med en superbillig engångskamera. Det är jag som sitter i en Yak 52. Denna typ av kärra har de flesta öststatspiloter sen mitten av 80-talet fått sin första praktiska skolning på. De flesta Yak-52 är byggda i Rumänien av comsomolungdommar. Planet är godkänt för alla typer av manövrar och med G +7 - -2. Kärran drivs av en 9-cylindrars radialmotor på 360hästar.

/ctrl

Har du flugit den? Var var du någonstans?

I somras så skulle jag flyga Yak-52. Min flickvän hade givit mig en provlektion i födelsedagspresent. Dock så är Yak-52 tvåsitsig och tjejen ville följa med så vi flög Yak-15 istället. Tråkigare, men inte lika mycket berg-och-dalbana vilket är en fördel eftersom det var första gången jag fick flyga ett flygplan på riktigt. :-)

RAY

loke berätta mer!!  

flyga pÃ¥ riktigt?  en yak?  fnys!  du e ju inte en riktig simmare!  ;)

Snajper

Oj, då borde jag vara rejält diskad eftersom jag flugit och spakat SK-60(Saab 105).;)

/Kalle
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Jompalainen

Jag spakade en Cessna en gång för lääänge sedan. Jag var sådär typ 14 år och höll på att dö av glädje.

På tal om IL2 patchen verkar den inte bli dum alls om man skall tro på information jag fått från en säker källa... Tjo-hoo!


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

loke

#5
QuoteOrginally posted by RAY

            loke berätta mer!!  

flyga pÃ¥ riktigt?  en yak?  fnys!  du e ju inte en riktig simmare!  ;)

Jag flög Yak-15 i somras i Moskva. Jag brukar åka dit då och då och om man bara vet vart man skall gå så kan det vara himmelriket för flygintresserade.

Det bästa hittils var när jag var på MAKS 2001. En flyguppvisning utanför Moskva. http://www.airshow.ru/. Jag har massor av bilder därifrån, bl.a. en där jag fick chansen att provsitta en Su-27. Jag har dock inte scannat bilderna därför att min scanner lämnar ifrån sig några irriterande röda vertikala linjer så det blir inte helt bra.

Om ni verkligen vill kan jag scanna ändå, trots att kvaliteten inte är den bästa.