Xbox + Splinter Cell = SANT!!!

Started by Fancy, January 08, 2003, 23:36:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fancy

Tjena köpte mig en Xbox innan jul helt ok maskin faktist! Men så är det då splinter cell!!
Detta spel är kortfattat helt OUTSTANDING!!! Fy fan vad bra det är!!!
ville bara säga det..... :)

Fancy out!!

SledgeHammer

Misstankarna har varit åt det hållet. Nu väntar vi bara på PC versionen. Eller ja... =)
Mvh  - Stefan -


Fancy

det är alltså värt att köpa Xboxen bara för att få det på "stor" skärm o 5.1 ljud....
jag menar verkligen det!
grafiken är helt makalös likaså ljudet! nej nu skall jag sluta godnatt med er eller hmm...
hur fan skall man döda den där vakten.... eller skall man slå ner honom.... eller kanske smyga förbi honom....
:)


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mr Jim

Jag fortfarande inte fått uppleva HALO på Xbox med sorroundljudsystem..tydligen ska det vara ganska trevligt också..finns ju trevliga hacks på Xboxen ute också som gör att man kan spela DivX filmer etc.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

NEJ, vägrar att köpa en nedbantad PC med Micro$oft bakom. Ska köpa en PS2 så att högen med flickvännens PS spel kommer till återanvändning. Och TV-ut har jag om det ska vara så, likaså SPDIF ut och en DolbyDigital 5.1 förstärkare... =)
Mvh  - Stefan -


daft

QuoteOriginally posted by SledgeHammer


            NEJ, vägrar att köpa en nedbantad PC med Micro$oft bakom. Ska köpa en PS2 så att högen med flickvännens PS spel kommer till återanvändning. Och TV-ut har jag om det ska vara så, likaså SPDIF ut och en DolbyDigital 5.1 förstärkare... =)

Stod i valet och kvalet mellan en XBOX och en PS2. Efter mycket om och men blev det en XBOX, och jag är INTE besviken. Testade en kamrats PS2 och konstaterade att jag gjort rätt val. :)