News:

No significant change

Main Menu

Saker

Started by SledgeHammer, January 08, 2003, 22:53:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

QuoteSom i Bondfilmen "Goldeneye" där de lade satelliten på så låg höjd att den skulle ha brunnit upp direkt. Onödigt korkat.

Haha! Kul sidor. Ska läsa lite senare när man är sugen.! ;)

SledgeHammer

Dags att återuppväcka den här draken... jag menar tråden =)


IKN att jag numera är inflyttad i en 1:a i Karlstad (alla som har vägarna förbi uppmanas höra av sig innan så de kan kika in om de känner för det!) och just har aktiverat 100/10Mbps bredbandsuppkoppling för den trevliga summan av 200:-/månad i 6 månader därefter 229:-/månad i ytterligare 6 månader. Ibland är det bra att vara student :D


Livet suger, men inte lika mycket längre...
Mvh  - Stefan -


Control87th

Lovar att höra av mig om det blir en sväng åt det hållet (inte omöjligt att det blir kundbesök i Karlstad eller som en mellanlandning på väg till Norge :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Brat

Hehe Tsar Bomba    .....eh...oh.....ouch! Jag var nästan påtänkt då, undrar varför man blev så mycket längre än sina föräldrar!!!!!:-/
-Brat

Horizon

För mer intressant information samt rörliga bilder av båda ovanstående detonationer, rekommenderar jag filmen "Trinity and beyond". Välgjord och dessutom kommenterad av William Shatner himself. :)

http://www.imdb.com/title/tt0114728/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

#206
Jo, visst var tsar bomba kraftigare men det var inte styrkan jag var ute efter utan före/efter bilderna... Världens första "riktiga" vätebomb, Ivy-Mike. Annars finns ju Castel-Bravo, den jag har som avatar.
Mvh  - Stefan -


Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names