Tour of Duty NW 0.72 klar

Started by KeyCat, January 04, 2003, 16:56:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jotte

Är ruskigt spelsugen men sitter hos päronen och lyssnar på vindens yl runt huskuntarna här i snöstormen. Rätt mysigt iofs. :)

Det där med kartan skulle vara rätt bra. Kanske skulle hindra endel från att man irrar runt för mycket i Rambostil på egen hand. Skulle säkert stärka behovet av samordning i gruppen samtidigt som grpC får det "lättare" då det inte finns fem olika förslag på vägar varje gång. Död åt demokratin.. :D  En fördel vore dock om man liksom med radion kunde plocka upp kartan när dess ursprungliga bärare gått hädan.
Jag såg att någon gjort "riktiga" sampaner som add-on tidigare, är dessa med i nampacket eller är det bara någon standardbåt som döpts om?

Strålande job med mallen KeyCat. :)

KeyCat

Håller på att få fiende mortar till att skjuta på lite längre avstånd och det verkar som jag hittat en lösning....  Dröjer nog ca 30 min till innan jag är färdig för att testa det. Kan ni hålla ut till dess? :D


/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

#10
TS servern i GBG verkar gått ner precis.... Blir till att använda vår sekundära (Renegades) TS server....

 Sekundär TS1 server:

 IP#: renegade.mine.nu
 Lösen: teamwork

Ligger där om 5 min skall bara boota om...

Edit: GBG servern är uppe igen så vi ligger där nu (ca 21.00)


/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

Blir det inget KeyCat? Lite sugen på att hämnas VC för min "olycka" i eftermiddags.... :p

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

KeyCat

Jag, BEQ och DZ gjorde en räd mot VC/NVA igår vid 20-tiden. Varför är du alltid 1 timme sen Swebeast ;) ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

...fråga mina barn.....:p

Åker iväg till SkyddC (Umeå) på kurs i veckan så jag får väl bita ihop och köra själv på den bärbara på kvällarna (inte så mycket annat att hitta på i Umeå, antar jag).

Hör av mig i helgen så kanske vi kan hämnas då.....:)

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

BEQ

Haha!

SkyddC-gubbarna är kanske de mest fanatiska jag träffat inom vårt yrke, men man måste ju säga att de är jäkligt duktiga också. Ha så trevligt!

/BEQ