News:

No significant change

Main Menu

Throttle

Started by Assassin, December 31, 2002, 13:18:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Någon som vet en site som säljer separata throttles? Jag har redan en perfekt fungerande Forcefeedback joystick och har inte råd med en cougar...ännu. :D

Så skulle vilja få tag på en separat throttle, men har bara hittat sådana som kostar ungefär 2/3 av vad en cougar gör. Allt för dyrt IMHO...

annars ingen som har en begagnad och vill sälja? ;)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Obizzz

Vad har du för joystick? jag har testat plugga in min Sidewinder Force Feedback (gamla modellen) i mitt Suncom gasreglage men det funkar inte... vet inte om nyare FF sticks är kompatibla med ett gasreglage men det går nog att ordna på något sätt...

Suncoms gasreglage är för övrigt inget jag rekommenderar även om det är billigt om du skulle lyckas hitta något (suncom har lagts ner tror jag) har haft mycket problem med mitt och det börjar blir riktigt dåligt nu men ska köpa en Cougar närsomhelst :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Assassin

Hmm, jag har den första modellen av Sidewinder forcefeedback... orkar inte slåss med icke fungerande throttles så jag antar att det blir till att man får bli fattig en månad och beställa en Cougar iallafall nästa månad. ;)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Obizzz

då får man väl tipsa om den andra tråden här där Fancy utlovar cougar till rabatterat pris då :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Fancy

På tal om det Cougarn är beställd!! Har beställt 2 st en skall Obizz ha sen har jag en över antingen att säla direkt i butik eller till någon på forumet....
först till kvarn!!!

Fancy out!

Obizzz

woohoooo :D

säg till när du får den :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst