News:

No significant change

Main Menu

DirectX 9

Started by Andreas, December 22, 2002, 10:39:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Vad sjutton gör din hårddisk i frysen, Magnus? Jag fattar inte... Men hur ofta gör jag det egentligen? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fluff

Misstänker att ctrl kör det gamla hederliga "frystricket". Kan fungera men bör ses som ett sista desperat försök att rädda data från en kraschad disk. En kraschad disk kan av någon anledning som inte är omdelbart uppenbar för mig få för sig att fungera om man torterar den i frysen tillräckligt länge. OM det fungerar gäller det att snabbt som attans kopiera över all data till en mer pålitligt disk. Disken fungerar bara tills den tinat igen och då är den säkert om möjligt ännu mer paj p.g.a de hastiga temperutväxlingarna.

Hade en kompis (ja det var faktiskt INTE jag) som försökte köra sin dator med kraschad disk i en toppmatad frys för att få mer tid på sig. Funkade inte så bra, disken tinade iaf och som lök på laxen pajade grafikkortet troligtvis pga av kortslutning orsakad av kondens.

/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

lol, jag det är ju i alla fall värt ett försök då... :)

Jag själv skulle aldrig komma på tanken att stoppa min kära burk i frysboxen.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Assassin

Har använt DirectX 9 i ett par timmar nu med Falcon 4 och märker inga fel eller så. Faktiskt tror jag att jag har lite högre framerate men kan vara placebo effekt.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

BEQ

Den stora frågan alla ställer sig - ska jag uppgradera? Ingen som har stött på några problem ännu?

/BEQ

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Dubble0zero

...000... =)

Assassin

nepp, inga problem whatsoever. har provat precis ALLA spel och applikationer jag har nu och inget av dem gnäller. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)