News:

No significant change

Main Menu

DirectX 9

Started by Andreas, December 22, 2002, 10:39:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

SledgeHammer

Och nu har man ju ett grafikkort som supportar det också :D
Mvh  - Stefan -


BEQ

Var det inte några varningar för att installera DirectX9? Jag har för mig att man pga kompabilitetsproblem rekommenderades att skapa en systemåterställningspunkt innan installationen.

/BEQ

SledgeHammer

Möjligt, jag återkommer när jag tankat klart och installerat allt. Talar om vad jag tycker om Sapphire Radeon 9700 Atlantis då också. Tar det nog i grafikkortstråden så inte Admin får julspel =)
Mvh  - Stefan -


T0TT

#4
problemet me DX9 är att det e en betavertion!! D.V.S. om du väl installerat det så går det fean inte att avinstallera!! så e läget!! funkar det inte lr det bråkar = Format c:!!! men det e ju upp te er om ni vill prova!! *lycka till*

PS!!! DET E JULAFTON IDAG!!!!!!!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på er alla!!!
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+,  MMX,  3DNow (2 CPUs)
2048MB RAM
NVIDIA GeForce 6600 GT x2 SLI
Sound Blaster Audigy 2 Platinum
Logitech z-5500

SledgeHammer

Tja, den jag tankade hem var en släppt version. Och den var tvungen att installeras innan senaste Catalyst drivrutinerna om man råkar till att vilja testa lite DX9 demos. Och det vill man ju =)

http://www.ati.com/products/pc/catalyst/dx9demos.html

Spana in "Rendering With Natural Light", mumma! 8-)
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Jotte

Ryktet säger att ctrl's hårddisk har läst sin sista cluster och lagt läsarmen i vädret.....