News:

No significant change

Main Menu

En tur i en F16

Started by Andreas, December 18, 2002, 00:00:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

Kul reportage! Första gången jag sett nån som vågar skriva om sånt som inte var bra, dvs inte mätte upp till förväntningarna och inte bara hur helballt allt är (även om det fanns där). Jag antar att jobbar man med det blir man i alla fall *lite* avtrubbad   framför allt kanske man har andra former av förväntningar eftersom man är mer insatt.

Själv blir jag blir ju impad av att titta på ett stridsflyplan på foto för jössenamn ;) Och de gånger jag varit uppe i segellyg och gjort i alla fall *några* G och manövrar har varit alltigenom underbara! Men inga 9G där inte... Skulle vara kul att se hur man grejade det. Eller om man grejade det.

Så, det var kul läsning! Han verkade ha haft ganska skoj ändå :)

Minns sekvensen från "motorjournalen flyger JAS" där man hör piloten säga "då tänder vi EBKn" och man ser ur Sk-60 följeplanet försvinner som ett streck bakom... Ja jädrar.. Eller vad säger du Bax? :)

Griffin
snappahead