"Must have" OFP addons?

Started by JonasLundh, December 15, 2002, 18:20:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JonasLundh

Hej.

Har rotat fram min OFP CD och åter skådat ljuset!
Istället för att köra trial and error på de drivor med addons som finns tänkte jag kolla om nån här har några bra tips på vad som är ett måste...

Har inte Resistance (ännu) så prylar som inte kräver detta är mest intressant. Kör änslålänge bara SP, är lite för rostig för MP :)

Tack på förhand!

Jonas
Jonas

Dubble0zero

Ja, egentligen så är jag inte rätt person att ge råd, eftersom min addons mapp är på 589 MB men det finns lite snygga öar, Winter Koulgotjev, Djungel Everon och Dessert Everon, alla med tillhörande gubbar och fordon är ganska snygga, och de funkar utan resistance, annars så vet jag inte riktigt... Om man vill så finns det ju endel pack med nya gubbar, men det är sånt som man bara använder om man vill göra speciella uppdrag, annars så brukar orginal grejorna räcka... Lite nya civil fordon kan ju vara kul att ha om man vill ha lite omväxling på omgivningen, men det är absolut inget måste... (om man inte gör som jag och använder OFP som bil/flyg simulator utan fiender bara för skojs skull ibland) =)

I övrigt så är det Resistance grejor som gäller... Du kan ju kolla i "OFP på tisdagar" tråden... där står det vad som behövs för att köra med oss... och föresten, man kan vara med även om man är lite "ringrostig"... Jag är inte allt för bra, men det är kul ändå... =)
...000... =)