News:

No significant change

Main Menu

Iron Eagle?

Started by Andreas, December 10, 2002, 06:38:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Nu kom jag på det!!

anledningen till att USA är allierade med Israel är att de är så ruskigt inkompetenta själva och behöver Israels hjälp:p :D :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

TrakDah

QuoteOriginally posted by Mr Jim


            Kfir plan ser iofs tuffa ut ;)
Israeliska förbättringar av Mirage tror jag? Ingen aning faktiskt, finns det nån flygfilm där man använt äkta MiG?

Vet inte om de är äkta, men i den kalkoniga "Hamilton" växlar det amerikanska flygunderstödet nationalitet och tillverkare upprepade gånger under flykt!

Vid take off från hangarfartyget har jag för mig det är FA18. Men det flyg som flyger mot kameran efter att dom bombat araberna är ett Mig29 - TROR jag. Tyckte det såg så ut då jag såg sekvensen. Sen vet jag inte om det dessutom är 3D-grafik nåt av det.

/TD

Phlerp

I boken är det F117 och jag har för mig att han skriver något om att de tände efterbrännkamrarna efter att de släppt sina bomber... Det visar väl hur mycket han vet om det ;)

Andreas

Är det inte ett par F-14 Tomcat med ett par sekunder också?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

lol, ebk på F-117. Det skulle vara coolt iofs :)

Jo, det var det nog. Jag har för mig att jag räknade till minst 3 olika flygplanstyper i Hamliton.... minns dock inte exakt vilka... :D

Griffin
snappahead

TrakDah


SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO