News:

No significant change

Main Menu

ATI Radeon

Started by SledgeHammer, December 09, 2002, 19:43:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Bra, blev nästan lite fundersam...
Mvh  - Stefan -


KeyCat

Negativt! Länkarna ovan funkar inte för mig heller (kör via Teila om det kan vara en gemensam nämnare)?

Erhåller följande felmeddelande från servern...

Tyvärr!

Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. Detta kan bero på någon av följande anledningar:

* Den angivna adressen är felaktig. Kontrollera stavningen och försök igen.

* Sidan är inte tillgänglig för tillfället eftersom medlemmen uppdaterar sidan. Försök igen senare.

* Sidan existerar inte längre på denna server.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Obizzz

kör Telia för övrigt...
testade du att kopiera adressen och klistra in i adressraden på nytt fönster?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

KeyCat

QuoteOriginally posted by Obizzz
testade du att kopiera adressen och klistra in i adressraden på nytt fönster?

Jupp!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

SledgeHammer

Och jag använder också Felia... *morrr* på Passagen... Kan någon som lyckas öppna dom lägga upp på mer problemfritt ställe? Tack!

Tack ctrl! =)  Om man går till http://hem.passagen.se/jott/index.html (lägg med index.html så slipper man Passagens reklamtjafs överst på sidan) så finns bilderna på min ÛberCougar innan ihopmontering. Inget advancerat, bara nåt min flickvän slängde ihop på nån minut.
Mvh  - Stefan -


Swebeast

..högerklicka på filerna och välj "spara mål som...". Det fungerade för mig iallafall. :-OO

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC