Tråkiga nyheter...

Started by TrakDah, March 03, 2002, 11:34:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TrakDah

Tråkiga nyheter...

Den amerikanska projektledaren för Lomac, Matt Wagner, har insjuknat. Han ligger för närvarande i koma på sjukhus med vad som antas vara hjärnhinne- eller hjärninflamation.

Lomac verkar dras med sjukdomsfall; för inte allt för länge sedan blev chefen för den avdelning på dåvarande SSI, Carl Norman, sjuk med akuta hjärtproblem (fet man, fet mat, fett med stress) och fick genomgå en multipel by pass-operation.

Fokus: om Matt inte återhämtar sig kan vi säga adjö till en verklighetstrogen Lomac!
Dessutom känner jag Matt personligen sedan 1996 och hoppas VERKLIGEN att han återhämtar sig snabbt!

:-(


/TrakDah

Weas

inflammationer kan vara farliga, hoppas att han återhämtar sig utan men!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


TrakDah

Det visade sig vara hjärninflamation (den alvarligare av de två)

För er som kanske inte kommer på vad det är för sjukdom kan jag säga att det är densamma som man kan få av fästingar vid TBE (Tick Born Encephalitis, vilket är hjärninflamation).

Matt är på bättringsvägen och har vaknat, men är _långt ifrån_ frisk! Vad jag vet om hjärninflamation kan det tyvärr ge men för livet :(

Vidare kan jag tala om att matt vid 17 års ålder höll på att träna stavhopp för att komma med till OS men föll i gropen, bröt ryggraden och har sedan dess varit rullstolsbunden. Han är den ende i världen med handikapp som examinerats vid TopGun! (allt utom flygningen)

/TrakDah

Horizon

Oj, jag håller verkligen tummarna för honom. Både på det personliga planet och för att jag ser fram mot LOMAC så mycket.

Stackare.

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names