Adammos dynamiska co-op script

Started by KeyCat, December 04, 2002, 00:13:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Tog inte du på dig den rollen av egen fri vilja Shar?? Det var det intrycket jag fick att du verkligen ville sitta och "glida" i hkp:n och vänta. Frågade flera gånger om du inte skulle vara med i stridande enhet istället men fick inget svar.

Jotte

qranQ's länk funkade inte för mig heller btw. Samma resultat som för Horizon.

Shar

QuoteOriginally posted by Jotte


            Tog inte du på dig den rollen av egen fri vilja Shar?? Det var det intrycket jag fick att du verkligen ville sitta och "glida" i hkp:n och vänta. Frågade flera gånger om du inte skulle vara med i stridande enhet istället men fick inget svar.

Mjnae, tänkte att ni skulle åka på mer pisk än vad ni gjorde till en början, kunde då flugit ut folk. Men men, så blev det inte...

Hörde inget prat om att vara med och strida? Hade winamp på i bakgrunden så jag var lite döv. Var dock riktigt nära där ett tag att springa ut i bushen med mitt hagel och röja lite. :D

Another day, another fight.
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Dubble0zero

Det var trevligt i går, och jag har värvat en till, han kommer nog att vara med nästa tisdag... =) Det är kul när man blir lite fler, och det blir ju alltid roligare att köra med folk som man kan prata med, och så slipper man ju skriva... =)
Bilden fungerar inte för mig heller... och länken ger som sagt en massa popups...
...000... =)

granQ

jag som fixade det där med länkarna..horizon.. fick det för han sköt mig.. jotte fick det för.. du gillar väl sånt? ;)

http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Horizon

Skönt att det inte bara var min dator som bråkade med den länken... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Ligger på GBG TS1 servern nu! Någon gång skall vi väl klara AVRN Rescue :p

Har också editerat Adammo's dynamiska co-op så att bara Nampack 2 behövs.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<