Alla bilder ligger här:
http://www.martinoberg.se/foto/wtccand/Såg RedRiver där men när jag pratat färdigt med de jag var upptagen med då hade han gått så jag hann inte prata något med honom.
Blött var det...
Racesimcentral-grundaren Mikkel.
Såhär bra väder var det inte riktigt hela tiden.
Mark Reynolds testar fysik inför framtida SimBin-titlar
Privatföraren Stefano D'Aste laddar på ut på start/mål
Tarquini i en växling.
Segraren i lopp 1 och en av dem som verkar trivas bra i en virtuell bil också.
Kluriga väderförhållanden.
Såhär glad blir man i Force Dynamicsen, Tielemans var en flitig besökare i vårt tält. Imponerade i andra loppet med en uppkörning i andra loppet från 20:e till 13:e plats där han bland annat passerade Priaulx på vägen.
Kaspar Andersen, vinnare i första F Masters-loppet och duktig simrejsare, kör enligt Mikkel med Danish Simracers.
Undrar om inte Jörg Müller är av banan vid det här tillfället :)
Fokuserad herre.
Mattias Andersson, STCC-förare och bisittare på svenska Eurosport.
Huffy ser glad ut.
Mannen till höger behöver förhoppningsvis ingen presentation.
Mark visar Jörg hur man ska köra.
Hela förargänget som var och körde.
Priaulx på väg ut med VIP-gäster i en BMW M5. Själv fick jag nöja mig med att åka Seat med Monteiro.
Rosenblads team tränade depåstopp på lördagskvällen. Runt 19s tog det att byta hjulen.
Tom Coronel, en av de snabbare utanför fabriksteamen.
Virtuellt snabb finländare vid namn Marko Hartikainen.
Tielemans på besök igen, nu i sin egen bil.
Såhär sent var vi fortfarande på plats.
Tätt mellan bilarna var det ibland.
Slicks vs regndäck.
Alx var på husbilssemester men tittade ändå förbi på Anderstorp.
Mektiden innan lopp 2.
Alfa-teamet redo för depåstopp om det skulle krävas under andra racet.
Vi följde lopp två från N-Technologies pitbox.
Jay har besökt nästan alla WTCC-lopp de senaste två åren, då blir man såhär uttråkad...
Coronel var strålande glad över en 4:e-plats.
Ceresoli körde bredast av alla på banan.. tror det var lite problem med fästet där.
En åttondeplats i lopp 2 för Dahlgren, inte dåligt för ett STCC-team.
Menu sprutade gärna champagne men Larini stod mest och tjurade över att Rydell inte offrade sig för teamet.
Ingen krossad flaska idag.
Alx kunde, trots flickvännens bedjande om att åka, inte låta bli att prova F3000 i Force Dynamicsen.