Halmstad LAN 2010 HÖST - Order - NY!

Started by Salsam, September 23, 2010, 08:30:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Nu åker jag och tränar, sen lite mat och sen packar jag ihop och åker. Heppåer!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Jepp, ha't sÃ¥ kul! Gör nÃ¥gra kills för mig med!  :tongue1:
snappahead

Dubble0zero

Nu vill jag se mÃ¥nga bilder sÃ¥ att jag kan sitta här hemma och bli avundsjuk.  ;)
...000... =)

Lupson

Åter, tack för ett trevligt LAN!

Jag ser redan fram mot nästa LAN, då är jag sugen på tokseriöst FC2/Ka-50/A-10 lirande i en väl förberedd Multiplayerkampanj :-)

Men - kanske någon admin kan ta bort den här tråden från "News:" uppe till vänster: "LAN på gång i oktober"? Känns alltid bra om informationen är hyfsat uppdaterad där uppe. Kanske ersätta med ev. stående tider för BS/FC2/ArmA2 eller dylikt till vi har någon annan kul nyhet. Eller dylikt.

Bara en tanke.

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

griffin

Ge mig adminrättigheter så gör jag det :)
snappahead

Slammer87th

Quote from: Lupson on November 16, 2010, 12:58:24Jag ser redan fram mot nästa LAN, då är jag sugen på tokseriöst FC2/Ka-50/A-10 lirande i en väl förberedd Multiplayerkampanj :-)

Like big time  :P  Ju bättre framförhÃ¥llning avseende datum desto bättre! Ställer gärna ocksÃ¥ upp och hjälper till ihop med övriga Halmstadgänget om det blir FMHS igen...!?

/slammer

Horizon

Jag ska administrera runt lite i lådan och se vad jag kan göra. Tack själv för ett kul lan, Luppe. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names