News:

No significant change

Main Menu

Hej alla glada

Started by Baztid, October 24, 2009, 00:16:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Baztid

Tack alla för de varma välkomnandet!
Själv har man alltför mycket tid över nu när mc-säsongen är över  :'(

Ska nog beställa både Lomac och F4:AF så man kan vara med ÖVERALLT!!
Fast jag har insett att "inlärningskurvan" är ganska brant uppför.
Youtubens "noobvideos" är ju rätt bra där  ;D

Ingen ww2 för mig heller Zalzam, jag aktiverade och körde ett tag tidigare i år och spelet är egentligen riktigt bra!
Det är ju helt annorlunda än då jag spelade som mest vid typ 2003-2005 ungefär..
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

F4 AF och Black Shark är de värsta "knapptryckarna" vi kör, men man lär sig snabbt online över TS så du behöver inte oroa dig. Vi ska väl hand om dig, se bara till att hålla dig framför mig när jag skjuter Slammers. *skrattar mitt bästa häxskratt* ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Bor ju själv i Luleås "omnejd" men vi här uppe kallar väl 8-9 mil (Kalix-Nyborg) för omnejd eller hur? Välkommen, jag har inte varit så aktiv här på senare tid, men flyger sällan online, har faktiskt flugit vädigt lite på senare tid, snöade in på flygsim 1998 med Flanker 1.0, har nyligen köpt IL2 men inte tagit mig tid att få upp någon "tangentbordsvana" för den, har blivit lat och sitter just nu och slavar på Zynga:s (stavas Dynga) "spel" på Facebook. Brukar ibland starta upp FS2004 som denna maskin klarar av, den är ju från 2002 så man kan inte kräva mer. Ungarna har bättre grejor men de är upptagna och denna går inte att trimma något mer, den kör t.o.m. med AGP4 inte 8 som kortet klarar. Välkommen i gänget, här finns alltid kvalitéts svar att få när det gäller flyg i allmänhet och datorer mm.

/Jan
-Brat

Dubble0zero

Lite sent kanske, men jag vill också önska dig välkommen hit!

Jag är också en av dedär som i princip har slutat spela online, jag brukar dyka upp på LANen om jag kan, då blir det främst OFP/ArmA och IL2, men detdär med att vara "seriös" i flygsimmar har jag gett upp för länge sen, mycket roligare att springa och skjuta på marken. =)

Jag hoppas att du kommer att trivas här, det är ett härligt gäng. Vilket väl kan bevisas genom att vi faktiskt är rätt många som bara hänger här och snackar skit i stället för att flyga... Men, jag hoppas att du hittar nån att flyga med också. :)
...000... =)

Baztid

Tjenare Brat, trevligt med fler "äkta" norrlänningar! Haha ja Kalix-Nyborg får nog räknas som omnejd..
Mindre tid på facebook och mera Il2 skulle nog doktorn rekommedera  :D
Jag bor ju i Centrala Luleå så säg till om du har en stund över när du besöker "schtorschtan" så fixar jag en panna lut.


Jag är nog på för lite springa och skjuta jag med Dubbel0zero! Har väl "all of the above" i skjutspel oxå  8)
R6 vegas2, ArmA2, Op Dragon, Frontlines, CoD4, Stalker, Far Cry2 finns på hårddisken..
Dom där LANen låter riktigt roligt men tvivlar att man tar sig dit eftersom det verkar oftast bli 100+mil söderut.. Kanske får annordna ett LAN-Nord  8)
Jodå det har blivit en del flyg, Horizon/Watar och även Justin har väl varit lite aktiva och framförallt hjälpsamma i den kategorin!

Trevlig helg!
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Brat

Jo ett LAN-nord skulle väl passa även de där sörlänningarna, de har ju gott om folk med "första klass flygbiljett" (sån där som berättigar till platsen med bästa utsikten där framme) så de kan väl skrapa ihop lite peningar och flaxa upp hit, vi har ju landets längsta flygplats så de kan även ta de där planet utan bromsar som är billigare! Men annars vetja int, jag har legat på latsidan så pass att jag inte har full koll på nåt spel nu för tiden, om nåt sånt som ett LAN skulle dyka upp så skulle man nog behöva ha en bra tid på sig för att damma av alla kunskaper, plus att installera en hel radda nya!
-Brat