News:

No significant change

Main Menu

Hej alla glada

Started by Baztid, October 24, 2009, 00:16:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Baztid

Ny flygsugen användare här  ;)
Tänkte passa på hälsa lite snabbt..

Rickard heter jag och lever och frodas i Luleå med omnejd.
På sista tiden/åren har jag spenderat alldeles för mycke tid på skitspel, wow som värsta exempel.. (shame on me)
Nu har jag fått en riktig nytändning på flygsim och haft fullt upp med att försöka sätta mig in i allt nytt. De börjar ju fan vara avancerat!
Spelat en del singel i IL2/Fsx/Black shark etc men kelgris som man är så saknar man ju lite gemenskap  :D
Verkar finnas en del hålligång och spelande här som jag gärna vill hänga med på!
Jag spelade ww2online tidigare med SAFD och Tassen78 som namn. Jag noterade nyss Zalzam här på forumet! /wave

Så! Nu är jag hälsat iaf ;D
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Välkommen! Black Shark kommer vi nog att flyga en del den närmaste tiden. Bara att hålla koll på online-tråden i den forumdelen och se till att du är på TS när det är dags.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

watar

Välkommen i gänget. inbiten Black Shark fan här, men några timmar loggas även i ArmA2 m.m

Baztid

#3
Låter finemang de!! Black Shark gillar vi skarpt  ;D
Fortfarande lite att sätta sig in i där.. men ja får lägga lite krut på skjutbanan!
Och just nu sitter man lite och svettas med avfyrarfingret på beställningsknappen av ett G940 paket  ;)

Ang TS så verkar jag inte komma in på den delen av forumet vars den infon finns?
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Rivvern_

Tjenare och välkommen!

Som nybliven far sen 3 månader sedan så blir det inte så mycket lirande. Har blivit några Falcon pass med Justin Case och Horizonten. Men snart är det ju jul och ledighet!

KeyCat

Quote from: Baztid on October 24, 2009, 00:16:21
Ny flygsugen användare här  ;)
Tänkte passa på hälsa lite snabbt..

Välkommen Rickard, alltid trevligt med nytt folk och vi är inte precis bortskämda med det ;)

/KC

>> It's all about teamwork! <<

griffin

Välkommen!

Säger ungefär som Rivvern: som nybliven far sen... erm.. 8 år tillbaka har det inte blivit så mycket lirande.
Här är det vissa som spelar, vissa som fokuserar på skitsnack i allmänhet och flygsnack i synnerhet. Andra kombinerar nöjena. :)

Det händer också att det anordnas LAN och andra träffar.

Nåväl, otroligt trevligt med lite nytt folk här! Alldeles för lite sådant numera.

mvh Jens / Griffin
snappahead

RedOne/ zalzam

Välkommen till detta eminenta forum.
Ligger lite lågt på WWll för tillfället, håller för tillfället på att försöka flyga in mig på F4 AF igen.  ;)
------------------------

Lasse Sandberg