Trojan varning på NOSIG hemsidan

Started by KeyCat, June 23, 2009, 00:32:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Nope. Google har spärrat hemsidan.

Subroc

jepp fick in nått skit via nosig.se, typ bytte bakgrundsbild på datorn och grejjer. dock företagsdatorn så vet inte hur datakillarna fick bort det

KeyCat

Verkar som jag uppfattade klerkan fel och att det var på NOSIG hemsidan och inte forumet. Skall se om jag springer på honom på TS igen framöver.... Alltid roligt med nytt folk som hittar hit och han verkade vara en trevlig snubbe!

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Nosig har blivit Sig! Significant change. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

watar

Quote from: Horizon on June 23, 2009, 23:36:53
Nosig har blivit Sig! Significant change. :)

Får du den att funka? Här skriker fortfarande Chrome :(

Horizon

Hehe, det var ett skämt. Inom flygvärlden står nosig för "no significant change", tror det är angående vädret. Kolla i det här forumets newsrad längst upp så har baloo skämtat lite. Hemsidan nosig.se har stått still i många år nu utan uppdatering, därför tyckte jag att det var kul att skämta lite om det. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Hur går det med hemsidan Obizzz? Det är ju fortfarande virusvarning. Vi lär ju inte få några nykomlingar så länge det är såhär. Och sidan bör göras om till något enkelt som inte behöver uppdateras med information eftersom ingen har tid eller lust med det.

Horizon

NoSiG är nosig som vanligt.

Jag tycker vi antingen tar ner sidan helt eller bara lägger en länk till forumet. Sen kan någon intresserad skriva några rader om vilka vi är och vad vi sysslar med, som vi sedan lägger upp på hemsidan.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names