Göra FSX roligare?

Started by Rivvern, November 25, 2008, 12:57:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

Någon som vet om man kan köra FSX multiplayer på flightsim.no? Jag försökte komma in igår men det gick inte.
Under fliken "Multiplayer" står det bara FS2002/2004 men när man går inte och tittar på vem som flyger står det (ibland) FSX

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

Vill du ha mer trafik i luften med människor bakom spakarna skulle jag rekommendera VATSim. Multiplayer annars måste bli rätt torftigt, om man inte är fem kompisar som ligger i varvet på samma ställe alternativt flyger formation.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Swebeast

Ja men jag vill INTE ha en ATC som tvingar mig trafikvarv och annat realistiskt strunt  ;D

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC