Halmstad LAN 2008

Started by Salsam, April 19, 2008, 12:33:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Jag kommer att låna med mig en projektor. Over and out.

ctrl

Hm, ännu ett lan där Arma bortprioriteras ;)
För mig spelar det mindre roll, jag gillar Falcon, IL2 och Arma i ungefär samma utsträckning. Men är det inte läge att kör Arma på fredagen och IL2 på övrig tid  :P
Control
87th Stray Dogs VFW


Bax

hehe, det var ingen baktanke där mer än att pollen visade Il2, F4 och ArmA i den ordningen, men nu ser jag att det har ändrats och nu är ordningen Il2, Arma samt F4. I vilket fall skall ju pollen tas med en nypa salt eftersom säkert en stor del av dom som röstat inte kommer att vara med !
Jag tänkte att det kunde vara gött att bryta av flygsimmarna med något anorlunda emellanåt, tex 4 missions flyg - ett ArmA eller nått?
F4 borde iallafall ligga kring Maverix och Zebras deltagande som är på Lördag, vad säger Ni om att dela Fredagen mellan ArmA och Il2?
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


zebra

Hej gubbar,

Som ni märkt så har man varit ganska så inaktiv sista tiden.

Bax kontaktade Maverix o mig under veckan och vi checkar f.n. om vi kan vara med en dag.
Jag börjar ett nytt jobb fredagen den 2/5 (efter att varit ledig sedan mitten av dec) så jag kommer
bara kunna vara med under lördagen.  Problemet här är att tjejen är bortrest med bilen så jag
jag är beroende av Maverixs eventuella deltagande.

Jag räknar med besked från Mav under början av veckan och återkommer snarast.

/zebra

ft

Lite F4AF vore helt OK med mig på lördagen. Ser dock fram mot en hel del ArmA också. Och Il-2 är aldrig fel det heller.

Kan vi få in lite Silent Hunter också? Sedan skulle jag vilja köra Virtual Skipper 5 och ge er stryk på hårdskotade kryssben i styv kuling.

Var det en månad vi skulle vara i Halmstad? :D

   /Fredrik, lättövertalad

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

zebra

Hej igen,

Det hade varit kanon o köra Arma,,, men jag är novis.  Mitt problem kvarstår dock att
jag inte får igång fanskapet,, dvs jag får blåskärm när jag river igång spelet >:(
Vet helt enkelt inte vilken inställning som jag måste göra med mitt grafikkort Gforce 8800 GTX

Om jag kan komma så är det för att träffa gänget igen, men också för att köra lite seriös Falcon. Men
det känns inte riktigt ok om vi, dvs jag och Maverix, ska "diktera" vad ni ska köra på lördag.  Jag uppskattar
Baxs förslag, men låt oss inte "styra" era aktiviteter.

Hoppas vi kan ses på lördag.

/z

predator

Jag kör endast ARMA o IL2 , har fan inte spakat ett F16 på flera år  ;D

Rivvern_

FT. Vi skaffar platser jämte varann så kanske vi kan köra lite Silent Hunter III.  ;D

Jag kör nog gärna ArmA framför IL-2 och gärna LO Flaming cliffs med.