News:

No significant change

Main Menu

God Jul!

Started by griffin, December 23, 2007, 09:48:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_


Salsam

God Jul & Gott Nytt År på er alla!

Hehe, LAN låter helt klart lockande... men finns det några värdiga spel just nu då? ArmA och IL2 som gäller antar jag?

Själv sitter jag och väntar på SASlam skall anlända med datorn till mig för att köra vårt traditionsenliga mellandags LAN.
Blir nog mest WiC, CoH och kanske lite ArmA lek  ;D

Ps.  Passade alla klapparna !?  ::) :P ;D

Lupson

God fortsättning på julen!

LAN vill vi ha!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ft

God fortsättning får man säga!

Ny dator beställd, så nu lär jag snart vara LAN-klar även för ArmA. Hur många kör GTR2 numera? Jag har f ö inte glömt funderingarna på att hålla i mina trakter, men jobbytet har rört till det såväl med lokalplaner som tillgänglig tid... skall grunna lite mer på den.

Nu skall jag lämna snön och bege mig till de ociviliserade trakterna där mandelpotatis inte är standard i affären. Snyft.

Jag vill ha en snöskoter och ha möjlighet att tillbringa några månader uppe i Sverige (d v s norr Dalälven) varje vinter!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

Det vart ju inte speciellt mycket Arma under förra LANet så jag skulle gärna se det som huvudlir på nästa.

Det finns massor med bra uppdrag... allt från Evolution som även för ett samordnat LAN-gäng, förmodligen tar över 4 timmar att klara, till småuppdrag som fixas på 10-15 minuter.Arma är numera väldigt stabilt, enda egentliga nackdelen med det är att det kräver en förhållandevis kraftful dator.
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Ja ArmA vore faktist skoj. Control is the ArmA king. Han vet mycket om missions!

Dubble0zero

ArmA och lan, då är jag på! ;D
Det vore riktigt trevligt med ArmA som huvudlir denhär gången, det har alltid blivit att OFP och ArmA har kommit i lite i skymundan för flygsimmarna, så det vore trevigt att bryta den trenden...
...000... =)

Horizon

Börjar jobba på måndag (efter fyra och ett halvt års fattigdom) så förhoppningsvis kan jag inom åtminstone ett par år köpa mig lite nyare datordelar (annars får jag vinna på Keno eller nåt), så blir det LAN och ArmA så kan det hända att jag dyker upp. Vem vet. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names