Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RedOne/ zalzam

Hej alla

Jag skulle kunna tänka mig alla på samma gång,
varför låsa fast sig. ;)
De som vill spela Falcon gör det osv.
Utrymme finns ju i form av salar, det ända som kan bli en begränsning är
tekniken (hub mm) !?  
:-OO
Varför se det problemet, det finns ju bara lösningar på saker. :p  ;)
------------------------

Lasse Sandberg

Horizon

Jag tar fasta på det där sista och avhåller mig från att kalla dig för gnäll-ctrl idag, Magnus... ;) :)

Jag tror säkert att vi när det närmar sig kan enas om en sim att satsa mer tid på, medan några andra kan få kika fram i pauser eller något liknande.

Dessutom kan ju ett LAN vara lite mer än att bara sitta och hardcore-simma Falcon. Jag och Swebeast pratade om hur kul det skulle vara att få lära känna er andra lite bättre. Det finns ju faktiskt ett gôtt gäng bakom våra nick-names. Det kunde kanske vara kul att vid sidan av LAN'andet göra annat, som t.ex. grilla, köra go-cart, bada/basta (inga dumma kommentarer nu ;) ) och ta ett par pilsner... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Nu när jag äntligen har en vettig dator kan inte vilda hundar hålla mig borta från ett LAN. Vi kan bestämma oss för att köra battlefield och jag skulle komma ändå.... nästan iaf ;) Men jag håller helt med ctrl. Vi är inte så många att man kan sätta ihop något superlan med massor av simulatorer och oavsett så tappar man nog lite om man inte koncentrerar sig på en sim. Jag ser gärna att man kör hyfsat seriöst med välplanerade uppdrag och ordentliga briefingar oavsett vilken sim vi bestämmer oss för.

Obizzz

Hålller med Horizon lite där man kan ju hitta på nåt lite vid sidan av också och inte bara stirra in i skärmen en hel helg :) (inte för att det är tråkigt :D )
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

ctrl:\>> Du vet att jag står med plånboken i handen om det skulle bli flyga av. Det kan jag inte få för mycket av, särskilt när jag aldrig flugit sportflygplan (eller vad det nu heter) förr. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Jag hänger också gärna med har bara flugit sportflygplan (eller vad det nu heter) en gång.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Fozz

Jag är troligen också med om det blir LAN. I maj bör jag ha all tid i världen.
Är mest sugen på Lo-Mac nu, även om Falcon4 aldrig är fel.
Dock har jag inte rattat F16 sen Grytet 2003, så behöver nog friska upp minnet tills Lanet isåfall.
Alla generaliserar...


Swebeast

Trevligt..trevligt..många förslag. Får känslan av att Falcon fortfarande regerar. Är också lite sugen på att prova LOMAC i nätverk. Ctrl, jag tror nog att om deltagarantalet blir stor är det nog inget problem om några vill köra annat än Falcon :p.

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC