Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Swebeast: jag är gärna med och hjälper till med planering.
Jag tror att om vi noga tänker igenom saker och ting så kan vi hinna med en hel del.

Ett förslag är att vi hoppar över kampanjköret (eller kanske bara startar upp en kampanj som vi sen kan fortsätta med online) och försöker leta upp bra TEÃ,´s eller mini kampanjer så att vi kan komma till avslut nångång och dricka lite segermalt !!! (eller gravöl)
Jag tror att Ctrl är rätt man att fråga om minikampanjer - lite struligare är det nu då nya uppdateringar kommer hela tiden som gör TE's inkompatibla.

Om vi noga planerar så hade det ju varit trevligt att köra Falcon i cooperative och FB med två lag (om vi blir tillräckligt många).
För att detta skall bli möjligt så får vi nog dela in oss i arbetsgrupper med olika inriktningar så att inte Ni i halmstad får dra hela lasset.
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


KeyCat

Ser fram emot nästa LAN och hoppas att allt klaffar så man kan komma! För egen del kan jag tänka mig mer än bara Falcon 4 och med de utmärkta lokalerna som står till förfogande och lite planering tror jag det är fullt möjligt att köra mer än en simulator med lyckat resultat.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

Låter mycket...militäriskt..med ordning och reda :p...

Hoppas Maverix vill vara med också...han är ju en mästare på Falcon-planering *smicker* :D

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

Ja för sjutton, om det så blir Ernst den Flygande Attackhamstern som gäller i simulatorväg så skulle jag åka ner bara för att hänga med NoSiG-gänget! :D

Tror också att det skulle gå att varva simulatorer lite. Om det sedan delas i tiden eller mellan rum beror väl helt på deltagarantalet. Samlar vi ihop lite hubbar bland oss är nog inte det någon begränsning!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Maverix

#20
Maverix håller just på att förbereda sig för metrologi materialet. Navigering, prestanda, vikt o balans har jag bollat med nu i några veckor. När det gäller flygandet så har vädret inte varit speciellt lyckat dessa 2 månader.
Falcon har blivit DUKTIGT lidande, men det är nog Falcon jag skulle kunna tänka mig på LANÃ,´et. Preliminär boka mig på LANÃ,´et så får jag se hur saker o ting utvecklar sig.

Jag tror på TE missions på LANÃ,´et, vi kommer nog få mest flygning om vi väljer TE framför ett Campaign.

ctrl, har du gått formations kursen?;)

Obizzz

Om man kör på TE's kan man väl ha briefings och dylikt långt i förväg?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Bax

Nä! inte Maverix och Ctrl i rote - går det åt pipan så har vi ju ingen som kan planera våra Falcon missions :D
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

haha Falcon vore ju det första man tänkte på i det fallet :p :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst