Allt gott har ett slut....

Started by Snajper, June 17, 2003, 15:24:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Om jag mot förmodan råkar få en fast anslutning til Nätet innan nästa jämna århundrade så kommer det att finnas möjlighet till spegling av forumet samt vissa andra saker.
Mvh  - Stefan -


KeyCat

QuoteOriginally posted by Bax
Mycket bra idé - skall genast undersöka vicken ICQ jag har (har ett mycket gammalt nummer med få siffror :-) och maila Mr jim.

Bax, enligt min ICQ  har du 8769686...använder du ett annat nummer? Kanske förklaringen på varför jag inte för svar på min requests till dig?

/Christer (a.k.a KeyCat)


>> It's all about teamwork! <<

Mr Jim

Hej hopp, har varit utan internet i 2,5 veckor nu pågrund av att SUNET har privatiserats här i Umeå vilket har varit en mkt olycklig affär då min redan något ansträngda student budget maxas rejält nu..samt att jag enbart får leka med 6 gigabyte per månad...kanske bra för vanligt folk men för en filmgalning som jag...ni förstår

Nu till min fråga, kanske kan Snajper skriva ut sitt kontonummer eller liknande så kan vi skänka lite pengar. Eller så kanske han redan gjort det någonstans?

Annars önskar jag en fortsatt trevlig sommar! Livet är tungt för mig just nu pågrund av alltför mkt aktiviteter samtidigt :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Bax

KeyCat: det stämmer, Mr Jim(urlistans grundare) har lagt upp min ICQ på forumets sticky ICQ lista.
Numret stämmer jag har bara inte installerat på min dator än :p
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


ft

#28
Eh... Swedish University NETwork privatiserat?

Va?

 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mr Jim

Ft>Ja du...det stämmer...funderar på att organisera motstånd här....dom lär iofs tappa kunder rejält när VDSL tjänsterna kommer hit upp *hoppas*

Det som är mest smärtsamt är dock 6 gig gränsen.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com