Någon från NOSIG som ska till Duxford 2005?

Started by F16_Petter, August 18, 2005, 12:16:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Petter

Tänkte kolla om nån av er kommer åka ner??

I såna fall kanske detta är intressant:
http://flygflottilj16.se/forum/viewtopic.php?t=439

;)


Control87th

Jag var där 2002, det är en jävligt bra show. Det blir inget för mig i år men det är sannolikt att jag åker nästa år eller flyger dit själv... :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Spinn-mannen

Jag var där 2006, vilken show! Gåshuden var ständig :P Tänk 14 spitfire dundra förbi! :)

Rivvern_


DefaultSlayer

var är det, länken funkar typ inte. och jag har inte hört om något som heter så, jag var iaf på Le Bourget i år, men det var inte så mycket att ha tycket jag. visst f-18,f-16 eurofighter, mirage 2000, rafale. men ananrs inget bra. De visade inte upp mIG-29M OVT, inte de dagar jag var där iaf. o inte en enda formationsflygning för utom nån töntig helicopter o ett flygplan sida vid sida som var helt ointressanta.

Andreas

En helikopter kan aldrig vara töntig eller ointressant, så där har du fel! :D ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Brat

Dessutom så måste man ibland titta när inläggen skrevs, som det med länken som är två år gammal!
-Brat

Magnus

Hehe, jag kan väcka den här tråden till liv faktiskt då jag var i Duxford i helgen på deras årliga flygshow.. Red Arrows var imponerande.. återkommer med bilder.

Hade ingen aning om att det var men vi har varit på övning i England med 7 Jasplan så då passade vi på att på helgen åka till Duxford. Lakenheath som vi baserade på var rätt nära.

Coolaste var att se den flygande B17G... vilken plan! Imponerande flygmuseum också.