patch 1.03 FUBAR för mej

Started by predator, November 07, 2005, 20:37:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Har du ÅÄÃâ€" eller konstiga tecken pÃ¥ din windows profil?
Om du har det. Byt till NÃ¥got utan mellanslag, ÅÄÃâ€" och konstiga tecken. Kör bara a-z 0-9.

Vet inte om detta tipsats om tidigare...

Weas

Just det, antar att du har läst FAQÃ,´s, men för säkerhets skull kan jag upplysa om att man mÃ¥ste vara inloggad pÃ¥ den profil som man använt för att installera spelet och/eller patchen med, man kan inte efter 1.03 starta spelet frÃ¥n olika windowskonton...
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


predator

ja tackar för att ni har intresse  men jag har lagt ner BF2 totalt.. det är ren princip. jag som kund ska inte behöva trixa o surfa runt pÃ¥ internet o läsa FAQ skicka mejl till support som inte bryr sej , hÃ¥lla pÃ¥ i dos prompt Ã¥r 2005 grejja med grafik inställningar trixa med tangent bordet etc etc etc.. nä är inte produkten bättre dÃ¥ ska Ã¥tminstone inte jag lägga min tid pÃ¥ det.. det är deras jobb inte mitt.. men EA o dice verkar inte bry sej sÃ¥ en sak är säker alldrig mer EA eller dice spel sÃ¥ länge dom är sÃ¥ kass som BF2 ..

Control87th

78% på 1.12 patchen... fungerar det inte direkt så lägger jag också ner det.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Weas

Suck X-(

Nu har jag oxå trixat hit o dit o försökt få igång sista patchen, no luck!

Det gamla vanliga, BF2 logga, svart skärm, desktopblipp, svart skärm o tebaks på skrivbordet, inget jag gör hjälper! Otroligt frustrerande att man läser om andra med samma problem som löst det genom x eller y, men att det inte funkar för mig! GAH!!!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


predator

nÃ¥n som spelar  ÃƒÂ¤nnu ? jag har själv inte ens sett i riktning av detta skit spel sen sist typ 10 mÃ¥nader. är patcharna bättre eller förtfarande ren skit ?? försökte att fÃ¥ svar via EA / dice support men har inte ens fÃ¥tt svar pÃ¥ 3 skickade mejl.. va vilka as dom kan inte ens svara.. otroligt att EA är ett av världens största spel företag när dom beter sej pÃ¥ det här viset.. men det är bare ännu ett bevis pÃ¥ att buisness är viktigare än en bra produkt.. sorgligt dÃ¥ dett a gäller sÃ¥ mycket idag.. ingen kvalitet bara yta o bling..

Rivvern_

QuoteOriginally posted by predator


            nÃ¥n som spelar  ÃƒÂ¤nnu ? jag har själv inte ens sett i riktning av detta skit spel sen sist typ 10 mÃ¥nader. är patcharna bättre eller förtfarande ren skit ?? försökte att fÃ¥ svar via EA / dice support men har inte ens fÃ¥tt svar pÃ¥ 3 skickade mejl.. va vilka as dom kan inte ens svara.. otroligt att EA är ett av världens största spel företag när dom beter sej pÃ¥ det här viset.. men det är bare ännu ett bevis pÃ¥ att buisness är viktigare än en bra produkt.. sorgligt dÃ¥ dett a gäller sÃ¥ mycket idag.. ingen kvalitet bara yta o bling..


Undrar samma som ovanstående!

predator

jag har nu juli 2007 fÃ¥tt igÃ¥ng spel helvetet med alla patchar fungerande.. dom ser bättre ut när man kör dom sÃ¥ EA/DICE har troligen lärt sej.. nÃ¥väl behövde tydligen bara vänta 1.5 Ã¥r samt köpa en ny dell dator för 21000 för att det skulle funka ;)  ha de

bf2 spelande saslam