News:

No significant change

Main Menu

Något tips till Youstick??

Started by BloM, July 16, 2004, 19:41:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BloM

Vad ska man köpa för JoyStick?? Vill inte lägga över tusenlappen men vill ha en bra!
Har haft en mullemeck-spak förut men tänkte uppgradera :P

Horizon

#1
Samma här. X-45 är faktiskt redan lagd i kundkorgen hos komplett.se

Har varit nöjd med min MS Sidewinder fram till nu, men efter att ha fastnat rejält för LockOn måste jag ha en HOTAS för att han någon chans mot snubbarna i den virtuella rymden. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Men Horizon, hur ska du nu kunna klara rodret? Dina små händer klarar ju inte av den där roderknappen har jag hört :D :D

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp


            Men Horizon, hur ska du nu kunna klara rodret? Dina små händer klarar ju inte av den där roderknappen har jag hört :D :D


Jag kommer ner till Viktoria och kapar ett par cm på dina fingrar. Med lite Karlssons eller nål och tråd skall jag väl kunna få lite längre fingrar, eller vad tror du? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BloM

Fan va sur ja blir på elgiganten... verkar itne ha någrea x45 kvar!!! skickade iväg ett mail då ja inte hittat den på någon butik.

Horizon

Checka Pricerunner för bästa pris på X-45 just nu. Tror minsann att det är Elgigantens webbutik som är billigast just nu, men det ändras ju fram och tillbaka.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

harry_swe


BloM

#7
Fick svar på mitt mail idag. Den är helt slutsåld och finns inga planer på att betsälla hem nya. Så jag blev sur o skrev att de tycker ja dem ska göra eftersom de va de billigaste priset jag och flera andra som tänker köpa den hitta.
jaja får hoppas att dem beställer hem ananrs ska ja klaga lite för konsumentverket att dem försöker locka folk till soin butik genom att ha billiga produkter som inte finns hehe
:-OO :D


***
Hej!

Tack för ditt tips, vi ska ha det i åtanke.

Mvh Christian  
*** ha joda säkert...