F/A-18-flygare sökes!

Started by Clark, August 19, 2002, 23:00:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Clark

Hej!

Om det är någon som är villig att deltaga i seriös coop-flygning i F/A-18 på kvällar/nätter så hör gärna av er till mig eller J-Star.

Clark-ICQ: 111928177 E-mail: lekfr97@student.vxu.se
J-Star: 6685892
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

daft

Är visserligen rejält färsk vad det gäller JF18 online, men efter att ha läst J-Star's guider på SimHq så kan jag knappast hålla mig längre. :) I'm game!

Horizon

daft:>> Vem är du? Är du månne någon från www.daft.t.se ??
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

daft

@Horizon,

Nepp. Mitt nick kommer från serien Piece of Cake, eller Spitfirepiloterna som den heter på svenska. I en scen sköt divisionens ställföreträdande befälhavare ihjäl den förre befälhavarens hund med orden "Daft dog." Sedan dess har jag nyttjat just daft i alla möjliga forum och sammanhang. Oftast återfinner man mig på Skalmans svenska forum där jag är en av moderatorerna. Så ligger det till. :)

Clark

Det är bara att hoppa på daft.

Just nu så är både jag och JStar med och flyger med amerikanare i en hyfsat nystartad kampanj. Dock så är detta nattetid (de börjar vid 2).

Annars kan väl både jag och JStar på vardagar lite närsom, så det är bara att höra av sig.

/C

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Har funderat på att kirra Janes F-18, hur viktigt är det med patchar? Har hört om denna TSH patch eller vad den kallas för att få nya plan och högre upplösning på skins?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Clark

Det finns en officiell patch, 1.01f. Den är nödvändig och är på 3.5 mb.
TSH-patchen medför hi-res skins och lite andra förbättringar, dock endast grafiska. Du får en A-10-cockpit och en F-14-cockpit. Denna patch är på 20 mb.
Det är allt som finns för tillfället, dock är en konvertering av ökenterrängen från F-15 på väg.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1