News:

No significant change

Main Menu

Waze - jäkla smart app

Started by Horizon, June 01, 2012, 10:02:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

För er bilförare som inte redan använder den kan jag rekommendera appen Waze. Perfekt för den som befinner sig på vägarna.

www.waze.com
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Quote from: Horizon on June 01, 2012, 10:02:19
För er bilförare som inte redan använder den kan jag rekommendera appen Waze. Perfekt för den som befinner sig på vägarna.

www.waze.com

Använde Waze väldigt mycket fram till sommaren 2011. Bra app. Men Google Maps Navigation (för Android) tycker jag funkar mycket bättre eftersom den har Google maps adressdatabas i botten.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

bALoO

Jag gillar Waze framförallt för att den håller koll på trafikflödet på vägarna och föreslår andra vägar förbi olycksplatser mm. Att alla vägar inte finns med kan absolut vara irriterande. I och kring stan så känns det som det mesta finns med iaf.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

Jag har inte stött på några problem med varken adresser eller vägar än och jag rör ju mig ändå ute i skogarna norrut en del. :) Själva grejen med Waze är ju annars trafikinformationen och tipsen från andra förare. T.ex. igår kunde jag välja en alternativ väg när det stod helt still här ute på 44'an. Sen kan man ju alltid välja "asfaltera" och göra/döpa nya vägar på kartan om man märker att något saknas. Men Google Maps Navigation är helt okej den med för vanlig navigering.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Kör också waze och älskar det. Finns bättringsmån men det tar sig successivt. Jemakrol i waze btw. Hmm, måste börja hänga här igen ser jag btw.
snappahead

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names