News:

No significant change

Main Menu

Loggboken

Started by Swebeast, December 20, 2008, 15:06:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

Hmmm, min loggbok har slutat uppdatera flygtid och antal landningar. Den fortsätter dock att räkna kills. Förslag?

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

Läste något om att den inte funkade i multiplayer.. Men du kanske bara kör SP

Swebeast

Det var ett uppdrag jag skapat i editorn tillsammans med ett eget nyskapat land som krockade. Jag skapade ett "NATO" som jag sedan tog bort och då strulade allt till sig, bra att veta att man ska ta en backup på sin värdefulla pilot innan man börjar trixa.

Anledningen till "NATO" var att jag tog hem Mitch Janssen's KA-50 Skin Pack där det finns svenska kamouflagefärgen men jag kan banne mig inte få till det, förslag?

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Swebeast

Ikväll fick jag min fjärde medalj. Lite osäker vilka kriterier som gäller för att få medalj. En fick jag efter en rejäl mörkerflygning så det måste ha varit Medal of Courage ;D

Dessa har jag nu:
1. Courage Order
2. Medal of Courage
3. Nesterov Medal (Awarded: To members of the Russian Air Force and workers in civilian aviation for acts of courage or merit.)
4. Military Serve Order

Ser nu förresten att många andra har fått dessa medaljer...i samma ordning  :-\

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Swebeast

Promotion to First Lieutenant idag ;D


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC