News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 19, 2008, 16:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dejjvid

Jag ska köra lite iaf. Finns på ICQ, detaljer finns i profilen.

Kan nån skicka PM med lösen till TS3? Jag har bytt dator.

Dejjvid

På fredag kväll och lördag kväll kan jag lira. Sambon skall nämligen vara borta båda kvällarna. Så då får jag spela.. ;) Så skicka bort era husdjur så kör vi! :)

Lupson

Quote from: Dejjvid on November 16, 2011, 14:01:15
På fredag kväll och lördag kväll kan jag lira. Sambon skall nämligen vara borta båda kvällarna. Så då får jag spela.. ;) Så skicka bort era husdjur så kör vi! :)

Lördag kväll är jag inte hemma, men fredag kväll borde funka efter att lillen somnat och middag har ätits. Dvs. runt 21-snåret.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

KeyCat

Jag ligger på en öppen TS3 server (IP# 46.16.232.101) en stund framöver och testflyger, har skapat en kanal vid namn NOSIG aså det är bara att joina den om någon har lust att testa 1.2.7.

/KC
>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Nu är jag uppdaterad och klar. Måste bara göra något åt skrivbordet först, vill inte riskera handleden igen. Det tog några dagar innan den kändes bra igen... =/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Hojta när du har lust...

/KC
>> It's all about teamwork! <<

Salsam

Hoppar in lite vid 18 tiden ikväll. Ska göra ett nytt försök att starta upp A10n :-)