Intressekoll - Höstlan 2008

Started by Rivvern, June 25, 2008, 08:20:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Får tillägga att jag bara är intresserad om det blir i Halmstad eller närmare. Och jo, jobbet prioriteras före ett eventuellt LAN. Nu ska jag se om det finns någon äppelkaka kvar.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

bALoO

Hade varit roligt som bara den. Hösten är dock ett mörker i planeringen fortfarande så jag kan inte sticka ut hakan och säga att jag absolut kan.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Bax

Jag är på som vanligt  ;D Sthlm är mitt andra hem!
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


BEQ

OM det nu skulle bli ett LAN i Halmstad i höst kan jag nog vara med för första gången eftersom jag ska häcka där under hösten, så ge fan i att lägga LAN:et någon annanstans nu och inte heller första helgen i september.  ;)

Slammer87th

Eftersom mitt deltagande på vårens Halmstad lan begränsades till en dag p.g.a. familjeåtaganden så är jag definitivt sugen! Sen är Halmstad som bäst nu och inte i höst  ;) kan ju tala om att Tylösand idag var nice  8)

RedOne/ zalzam

En kort rapport från Halmstad:
Strålande SOL  ;D 3-4/8 fluffiga fina termikmoln och ca 27- 28 g på stranden.
Det är tufft att behöva stå ut med detta  ;D
------------------------

Lasse Sandberg

griffin

27 - 28 g på stranden? Är det i karusellen på lekplatsen ni kommer upp i de krafterna? :D

Kort rapport från Stockholm. Ösregn och 13 grader. Men låt inte det lura er, det är jättefint här. Så det så.

snappahead

granQ

Vart?

Halmstad rostar jag pa.

Nar?

Alla helgona ar utmarkt, pluggar pa heltid och kan inte ens om jag vill ta ut semester dagar, sa maste vara rent fran studier.
Alla helgona ar "helig" for mig och maste ha lite tid for familjen att iallafall besoka kyrkan.. men fordelen ar att jag da har 2 anledningar att ta mig till halmstad den helgen.

Spel?

Jag ar mycket intresserad av komma.. och har precis "antligen" kopt laglig verra av il2: 1946 samt som "alla" vet ar jag stort fan av Armed Assault..

kanske eventuellt aven koper steel beasts men raknar inte med nagot lan lir om inte mojligen pa "lunchen" eller nagon tid over.. om nagon kommer med SB provar jag garna lite.. som tack kan han/(hon?) fa leka med vbs2 undertiden..

dessvarre kan jag inte ge svar innan jag vet hur ar med tentor, skolarbete och andra tekniska forutsattningar..
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)