News:

No significant change

Main Menu

Nygammal flygare

Started by MacLeod, July 04, 2004, 14:28:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MacLeod

Hej på er alla!

Efter att ha läst detta forumet nu i dryg ett par veckor så har mitt gamla intresse för flygsimulatorer väckts till liv igen. Har alltid haft en passion till flygsim. Det började med Amigan och Interceptor.. :D

Men efter att ha kört Jane's F15 ett tag så fick man andra intressen, sånt är livet. :-/

Jag gillar simulatorer med mycket finesser bara det inte blir för mycket, och jag har fått uppfattningen av att LOMAC är simmen för mig. För att se om man skall lägga pengar på spelet och en ny jojje (funderar på en Saitek X-45) så har jag tankat ner en fulversion (som ni kallar det här) av LOMAC. Ser det lite som en "fullversionsdemo". :-OO

Tycker att spelet har det mesta som jag kräver och det är snyggt. Men jag tycker det är hemskt svårt att skjuta ner fi och inte själv bli nerskjuten. Har gått igenom alla tutorials men tycker de missions som följer med för F15 är svåra.

Är det någon som har några enklare nybörjaruppdrag som man kan köra för F15?

/ Jimmy

Mr Jim

Hej Jimmy och välkommen till oss! Vackert namn du har :)
Passa på att skriva i "vem är jag" topic:en om du vill, hoppas nån kan svara på frågorna du har!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com