Invigningsdille

Started by Jotte, February 11, 2002, 21:09:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

QuoteOrginally posted by RAY

            Det går fint o köra FA-18 under win2000 eller xp
I 2000 använd apcompat eller vad den nu heter o starta setup i win95 läge, man får nått error mess men det är bara att ignorera. I XP så funkar det direkt o installera men kan va strul o köra simmet, men problemet fixar sig om du kör med nocd exe

för mer info kolla här:  http://www.ntcompatible.com/

Fasen, lysande! Vart var du när jag som bäst behövde det? ;-)

Gissa om jag letade efter nån sån lösning! Supporten svarte först "goddag yxskaft" som sig bör men efter lite tjafs fick jag i alla fall ett ärligt svar - att de inte visste.

Det som störde mig var...

1. De kunde inte ge nån egentlig orsak till varför installern gjorde kollen, annat än "programmet stöder inte w2k"

2. De visste inte ens om att F18 och USAF använde samma motor (för det har jag fått för mig, även om det först nämnda kom senare och med en uphottad variant av motorn),

3. Att man lägger in en sådan kontroll i programmet. Mina misstankar var just att man lagt in kollen inte för att programmet inte funkade under w2k utan för att man inte orkade ha support för ett operativ till. Svagt. Underskatta aldrig kunderna. De är inte bara påhittiga och envetna, de är duktiga med.

Jaja... nu sitter jag med min sketna laptop på 300 Mhz och windows 98 så det är inget problem än så länge. Men när jag vinner 10 mille på en upphittad skraplott, och köper min nya dator.... då fasen! :)

Ha'de!

Jens
snappahead

Ickx

QuoteOriginally posted by Mr Jim

Jag har varit sugen på denna sim länge. Men med LOMAC på horisonten så väntar jag nog. Har ju IL2 samt F4 att leka med tills dess ;)

Jag har inget att leka med i väntan på Lo-mac, någon som vet var man kan köpa Jane's F-18?