Invigningsdille

Started by Jotte, February 11, 2002, 21:09:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jotte

:)

Stackars F-18 forumet kan ju inte få stå här alldeles tomt. ;)

Mr Jim

Jag har varit sugen på denna sim länge. Men med LOMAC på horisonten så väntar jag nog. Har ju IL2 samt F4 att leka med tills dess ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Jimpa, den bilden ser definitivt feminin ut *skratt* ;)
Är du rädd att din nurna ska skrämma folk eller? :p

Mr Jim

Det är väl snarare en "idolbild" :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

En donna med sting :)

griffin

Jag har simmen, har haft den länge - men kan inte spela den!!!

Först pga min speldator, tillika jobbdator, har W2K och det går inte att köra den på det operativet! Har tom varit i kontakt med tillv. om det. Det som irriterar är att de lagt in en OS check i installern så man har inte en chans att installera och själv se vad som kan strula och om det går att fixa. Nån som vet hur man lurar installern?

Nu när jag är pappaledig så är datorkraften decimerad till en laptop med en 300 Mhz pentium och en gammal P-100. Go figure.

Jens
snappahead

Mr Jim

Inte mkt tid över till datorn endå kanske? ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

RAY

Det går fint o köra FA-18 under win2000 eller xp
I 2000 använd apcompat eller vad den nu heter o starta setup i win95 läge, man får nått error mess men det är bara att ignorera. I XP så funkar det direkt o installera men kan va strul o köra simmet, men problemet fixar sig om du kör med nocd exe

för mer info kolla här:  http://www.ntcompatible.com/