News:

No significant change

Main Menu

Filmer/Videosnuttar

Started by Mr Jim, May 23, 2004, 21:49:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

Undrade just vad det var för plan, A10! Ser lite sådär Mig-21 ut med uppgraderade instrument.  :) Eller kanske F5.

ACE-filmen var en höjdare, alltid kul att se Gripen bredvid F16 och F18. Man ser generationsskillnaden desto tydligare.

Saab 105 och JAS, videoaviation
! No longer available

Python 5, ArmedForcesUpdate
! No longer available

F16_Filur

Ryssmix, ArmedForcesUpdate (en uppladdare som verkligen har talang för det här med meningsfulla titlar)
! No longer available

11.00 Mig-29
13.25 HUD-display
16.25 Su-25
22.40 Su-27 built as an almost perfect glider
23.27 Su-27Ã,´s storlek jämfört med Mig-29!
23.45 ...påstående att "commandern" fått kliva rakt in i en Mirage 2000 och flyga simulerad strid ??

Fast specen verkar lite märkliga, med Mig-29Ã,´s combat radius större än Su-27 och dess derivat.
Och frontbilden, PAK FA T-50 är inte med någonstans.

ft

Den här dök upp på MA och måste bara spridas så mycket som möjligt!

! No longer available

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Hahaha, spanjoren... förlåt, ryssen var ju så sjukt bra. :D

"8 miles!"  ;D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

#517
Från härom dagen. Innehåller rätt mycket. Bland annat en ubåt (Kilo?) som "torravfyrar" torped, raketartilleri både vid kusten och ombord på fartygen som passerar framför publiken, låtsasavfyrning av sjömålsrobot, antiubåtsraketer, spetsnazsoldater som brottas, massor av kulsprutor som smattrar lösplugg, landstigningsfartyg (Projekt 775/Ropucha?) som öppnar upp fören och spottar ut ett gäng kulsprutesmattrande BTR-80's, diverse flygplan som flyger över (Su-34, Su-27 m.fl.) och så lite helikoptrar. Håll till godo från ca. 52 minuter in i videon. Innan dess är det bara tal av Putler och ett gäng sjungande gubbar.

Edit: Jag tror till och med att de fick med ett par Shilkas som brassar på, ståendes på fördäck på någon mindre variant av landstigningsbåt. Det gäller att vara kreativ och vi vet ju alla hur farlig (OFP) en Shilka kan vara... ;) :D

! No longer available
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

#518
Jag vet inte om filmerna på länken nedan är från samma tillfälle. En avfyrning av något robot inför åskådare som går väldigt fel.

! No longer available

Edit: Lagade länken åt dig så man kan se videon direkt i forumtråden. / Horizon
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

#519
Jäklarns... de där startraketerna drog iväg som en avlöning. Snacka om fiasko. =O

Nej, det var inte från samma tillfälle. Kanske därför de bara ropade "Eld!" i högtalarna och låtsades avfyra i den videon jag postade.

Edit: Det hände i Sevastopol i förrgår. De hade tydligen parader på flera olika ställen samtidigt.

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/russian-ships-weapon-show-backfires-6146582
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names