News:

No significant change

Main Menu

Djungeltelegrafen

Started by Maverix, April 26, 2004, 21:26:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Jag hoppas att livet inte är ett stort skämt, för jag fattar det inte.
:D :D :-Z :-Z :-Z

AndersO

Den här är bra

"Fear can sometimes be a useful emotion. For instance, let's say you're an astronaut on the moon and you fear your partner has been turned into Dracula. Next time he goes out for the moon pieces, wham! You just slam the door behind him and blast off. He might call you on the radio and say he's not Dracula, but you just say, 'Think again, batman."

Jack Handey
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

F16_Filur

QuoteOriginally posted by Maverix


            Det är nog inte så smart att ta med sig hunden upp i rymden, för om han sticker ut huvudet genom sidofönstret på vägen hem skulle han antagligen brinna upp.
:p :p :D

Jag drömde att jag fick flyga Gripen (tvåsitsiga) med BEQ, först flög vi men sen var vi plötsligt på en starkt trafikerad väg, och jag körde upp på en refug. Ville svänga runt planet och köra mot färdriktningen på motorväg. Till slut klev vi ur och det visade sig att han hade en liten hund i sin cockpit. En foxterrier med flygarluva och allt.

Maverix

Jag skulle inte bli förvånad om det en dag kommer en fiskare som har fångat en stor haj, och att det visar sig att inuti denna haj så ligger det en hel människa. Och då fiskaren skär upp människan så hittar han en liten hajunge. Och när han skär upp hajungen så hittar han ingen människa, eftersom den är alltför liten. Men kanske skulle han hitta en docka eller något. En Johnny Combat, eller en Ken.
:p :p :D

Maverix

Jag skulle vilja se en naturfilm där en örn dyker ner och tar upp en fisk ur en sjö och sedan kanske han flyger för nära marken och då drar fisken upp en mask ur marken. Det kallar jag naturfilm!
:p :p :p :D

Maverix

 Det skulle ha varit fint om vi hade fått ledigt när presidenten fyller år, precis som när folk får ledigt för att drottningen fyller år. Fast då skulle folk antagligen rösta på presidentkandidater som var födda den 3:e juli eller den 27:e december, bara för att få lite längre helgledighet.
:p :p :p :D